Спонсорирано Съдържание

A1 избра Red Hat за своята обновена стратегия за каналите за самообслужване

CIO Media

A1 България е сред лидерите на българския пазар в областта на дигиталната трансформация. Една от целите в дигиталната стратегия на компанията е трансформиране на дигиталните клиентски канали за постигане на увеличена ефективност, подобрено потребителско преживяване и нови бизнес приходи. За да реализира тази цел A1 стартира проект, съвместно с Мусала Софт - партньор на Red Hat в България. Модернизираният Self-Care портал "Моят А1" подобрява потребителското преживяване, надгражда и разширява портфейла от клиентски услуги на интернет страницата (https://www.a1.bg/bg) и на мобилните приложения. "Целта бе за кратки срокове и при работещи системи да модернизираме голяма база услуги и съдържание. И най-вече да подобрим изживяването за нашите клиенти и да осигурим достъп до цялата база необходима информация (справки, отчети, плащания и др.)", заяви Борислав Симеонов, старши директор "Информационни технологии и услуги", А1 България.

Red Hat проектът: цели и резултати
За да обслужва по-добре своите близо 5 милиона клиенти в България, А1 непрекъснато осъвременява стратегията си за достигане до пазара. Един от важните акценти в нея е подобряване на потребителското преживяване за клиентите, ползващи дигиталните услуги, и разрастване на клиентската база в посока към младите хора, както и увеличаване на продажбите през дигиталните канали, включващи уебсайта на оператора и мобилното приложение.
Като дългогодишен партньор на А1, Мусала Софт се включи със своята ИТ експертиза в изграждане на стратегия и дефиниране на план за модернизиране на текущата ИТ среда.
За да се постигне нужното ниво на автоматизация и автономност, Мусала Софт и А1 внедриха водещото решение на Red Hat за изграждане на хибридни облачни решения - Red Hat Openshift Container Platform (OCP). Това е и първата подобна мащабна програма, реализирана с OCP в рамките на Източна Европа.
Само два месеца след старта на Моят А1, средният брой нови инсталации на месец се увеличи с 56%, а броят активни потребители на месец нарасна с 11%. Новото приложение е с повишена стабилност на работа, като постига забележителен спад на броя на крашовете от 85%.
За да бъдат постигнати бизнес целите на проекта, Мусала Софт и А1 се фокусираха върху следния архитектурен подход:
  • DevOps процес, позволяващ пълна автоматизация на внедряване на промени, инсталирането им на различни среди и проактивен мониторинг, даващ възможност за откриване на проблеми преди те да достигнат до крайните потребители. За да постигне нужното ниво на автоматизация и автономност, Мусала Софт внедри водещото решение на Red Hat за изграждане на хибридни облачни решения - Red Hat Openshift Container Platform (OCP). Благодарение на този подход новата платформа на А1, реагира автономно при голямо натоварване. Платформата сама повишава наличния капацитет от ресурси за компонентите с по-големи текущи нужди, постигнат е нулево ниво на недостъпност на услугите, както и ежедневно се внедряват промени, дори в работно време без това да влияе на потребителското преживяване.
  • Използвани са съвременни технологии и платформи за управление на съдържанието и електронна търговия, чрез внедряване на Kentico CMS & Ecommerce платформата. Платформата позволява на служителите бързо и лесно да създават ново съдържание и да го внедряват без нужда от помощ от ИТ експерти.
  • За да се постигне независимост на услугите и да се минимизират зависимостите, се използва MICROSERVCES АРХИТЕКТУРА, изградена върху най-новите .NET Core2 библиотеки, обектни и релационни бази данни, кешове и търсачки, позволяващи работа с голям обем от данни.
  • Модерен single page application фронтенд, базиран на водещата и най-бързо развиваща се фронтенд технология - React на Facebook с изцяло нов дизайн и подобрен UX (потребителско преживяване).
"Разработената платформа е високоефективна и мащабируема, а важността ѝ предполага модернизацията да стане "незабележимо" за крайните потребители. Благодарение на избрания цялостен технологичен подход новият портал подобрява интуитивността на клиентското изживяване, повишавайки нивото на полезност, ефективност и лекота на използване", сподели Георги Атанасов, директор "Технологични решения" в Мусала Софт.
Линк към Case Study на сайта на Red Hat: https://www.redhat.com/en/resources/a1-bulgaria-case-study

За Red Hat:

A1 избра Red Hat за своята обновена стратегия за каналите за самообслужване

Red Hat е водещият в света доставчик на корпоративни софтуерни решения с отворен код, използващ общностен подход за доставяне на надеждни и високоефективни технологии на Linux, хибридни облаци, контейнери и Kubernetes. Red Hat помага на клиентите да интегрират нови и съществуващи ИТ приложения, да разработват облачни приложения, да автоматизират, защитават и управляват сложни среди. Услугите, обучението и консултантските услуги, удостоени с множество награди, правят Red Hat надежден съветник на компаниите от Fortune 500. Като стратегически партньор на доставчици на облачни услуги, системни интегратори, разработчици на приложения и общности с отворен код, Red Hat може да помогне на организациите да се подготвят за дигиталното бъдеще.
Дистрибутор на Red Hat в България е Веракомп ЕООД.

За Веракомп ЕООД:

A1 избра Red Hat за своята обновена стратегия за каналите за самообслужване

Веракомп е един от най-големите ИТ дистрибутори в Полша. Основана през 1991 г., тя се превръща в група от ИТ компании с международен обхват. Групата оперира в 16 страни от Централна и Източна Европа. От създаването си в България Веракомп ЕООД прилага чист модел за разпространение, което означава, че продуктите и услугите се предлагат изключително за препродажба. Клиентите и търговските партньори на Веракомп ЕООД са интегратори на информационни системи, компютърни магазини, компании, специализирани в сектора на МСП, както и доставчици на интернет услуги и телекомуникационни оператори. Веракомп ЕООД добавя към всеки от продуктите си своя собствена стойност - консултации преди продажба, техническа, маркетингова и образователна подкрепа и поддръжка.

X