Управлението на хора винаги е предизвикателство

CIO Media

Мария Динкова

Управлението на хора винаги е предизвикателство, особено когато компанията продължава да се разраства, а сътрудничество с чуждестранни специалисти е неизменна част от работата. Именно такъв е случаят с "Кауфланд сървис", която вече е един от най-големите ИТ хъбове в групата "Шварц", управляваща веригите магазини на "Кауфланд" и "Лидъл". Тайната на техния успех се крие в насърчаването на служителите и в подпомагане на тяхното развитие в професионален план. Към момента в българската организация работят над 100 специалисти, като се планира до 2020 екипът да бъде удвоен и да се стартират редица нови проекти. Освен това във връзка с разширяването дейността на компанията миналия месец тя откри и своя втори офис у нас.

Актуални проекти

Българското звено стартира работа преди около три години, а екипите в компанията работят за оптимизиране и автоматизиране на процесите, които подпомагат и подобряват търговията на "Шварц" в цял свят. "През последната година се разраснахме доста в посока инфраструктурни проекти, обработка на бази данни, мидълуер, SAP Basis и други. Също разширихме екипите, които се занимават с поддръжка второ ниво. Освен това увеличихме екипите, които разработват софтуер с JAVA. Имаме също така и вътрешен проект за система, в която ще могат да се въвеждат нашите строителни стандарти по отношение на обзавеждането на магазините. От нея бързо и лесно ще може да се проектира и поръчва цялостното строително оборудване на съответните обекти", отбелязва Иван Георгиев, мениджър на "Кауфланд сървис" – ИТ поделението на "Кауфланд България".

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

X